Veelgestelde vragen

Webshop

- Kan iedereen inloggen op de webshop?

De webshop is exclusief beschikbaar voor TopaTeam leden. Mocht jij een collega, vriend of kennis kennen die ook interesse heeft, neem dan gerust contact met onze sales medewerker of via 038-4778590.

- Waarom kan ik een product niet vinden?

Het kan zijn dat een product tijdelijk niet leverbaar is en daarom uit de webshop is gehaald. Het kan ook zijn dat dit product nooit meer leverbaar is en er inmiddels een alternatief voor in de plaats is gekomen. Bel gerust voor meer informatie met TopaTeam via 038-4778590.

- Waarom kan ik geen bestelling plaatsen?

Dit kan meerdere redenen hebben. Het zou kunnen dat het artikel niet leverbaar is, uw account nog niet geactiveerd is of dat er te weinig krediet beschikbaar is om de bestelling te voltooien. In alle gevallen kunt u tijdens kantoortijden bellen met TopaTeam via 038-4778590.

- Zitten er koppelingen bij mijn thermostaatkraan?

Dit staat normaliter bij het product omschreven of is in de bijlage toegevoegd, staat dit er niet expliciet bij vermeld is het niet bekend. Neem dan contact op met TopaTeam via 038-4778590.

- Er mist productinformatie of er lijkt iets niet te kloppen.

Wij halen de informatie op bij onze leveranciers. Wij kunnen daardoor de juistheid niet verifiëren en garanderen.

Betaling

- Er staat dat er geen betaalwijze beschikbaar is, wat betekent dit?

Het kan zijn dat de centrale betaalovereenkomst nog niet definitief is. Dit kan soms langer duren omdat dit een externe (Duitse) bank is die dit voor TopaTeam organiseert.

- Hoe vaak krijg ik een factuur?

Wij betalen al jouw bestellingen vooruit aan onze leverancier, jij krijgt tweemaal per maand een factuur van TopaTeam met het totaal van de bestelde items.

- Waarom betaal ik verschillende verzendkosten?

TopaTeam onderhandelt een scherpe prijs voor jou bij de leverancier. De leverancier levert vervolgens het product bij jou rechtstreeks of levert dit via een transporteur. Hier zitten kosten aan verbonden die per leverancier en soms per productgroep verschillend zijn.

Geleverde producten

- Mijn geleverde product heeft een beschadiging, is een ander artikel of is niet volgens wens. Wat moet ik doen?

Wat vervelend te horen dat je geleverde product niet naar wens is. We gaan ons best doen het zo goed mogelijk voor jou op te lossen, bel om die reden dan ook binnen 24 uur naar TopaTeam zodat wij jou verder kunnen helpen.

- Ik was niet aanwezig toen het product geleverd werd. Waar is het product nu?

De bezorger neemt contact met jou op om een nieuwe datum in te plannen. Hier zullen kosten aan verbonden zijn.

- Mijn klant wil het product toch niet meer, kan ik het product retour sturen?

Het product kan inderdaad retour worden gestuurd naar de leverancier, hier zitten waarschijnlijk wel kosten aan verbonden. Bel binnen 24 uur na levering met TopaTeam via 038-4778590 zodat wij je verder kunnen helpen. Wij volgen de richtlijnen over retouren die onze leveranciers met ons delen.